Totaal aantal pageviews

woensdag 9 oktober 2013

Shoppen!!!!!

Wederom een rustige ochtend en deze keer ben ik begonnen met een dip in de pool. Na een ontbijtje zijn we rustig onderweg gegaan naar Downtown Disney. Eenmaal geparkeerd zijn we naar de gallerie gegaan en daar ben ik geslaagd voor mijn ouders. Bij de kerst winkel even gekeken en hier geen kerstspullen gehaald. Bij TrenD gekeken en nog wat andere winkeltjes en daarna naar de BIG store World of Disney. Op naar de 192 en eerst even naar de Starbucks en daar hebben we ook even wat adressen opgezocht. Eerst naar een Rainbow shop en daar wat dingen gekocht. Op naar de volgende en ook even een Walmart opgezocht. Ondertussen liggen er al aardig wat tasjes in de auto en gaan we onderweg naar de Target aan de andere kant van de 192. Eerst even een late lunch/vroeg Diner bij Golden Coral.

 

Na het eten nog bij TJ Maxx, Target en Walmart binnen gegaan en hier en daar wat tasjes mee. Niet al te laat waren we weer thuis en heb ik even wat gekochte spullen die ik niet meer gebruik in de koffer gedaan en nog even een foto van de gekochte spullen en blog maken onder het kijken van Criminal Minds enzo.

P1170671

P1170673

Morgen hebben we Diner met Shamu op de verjaardag van mijn zus en orca Makaio. En als het weer meewerkt waarschijnlijk ochtendje Aquatica.

2 opmerkingen:

  1. Een lekker shop dagje en eten bij de "vreetschuur" Golden Coral, wat wil je nog meer.
    Alvast gefeliciteerd met de verjaardag van je zus.

    Gr. Ronald

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je zus, enne lekkere shopdag ..
    Heel veel fun in Seaworld!!

    BeantwoordenVerwijderen